مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:552020-04-03سياسي

امام جمعه پردیسان قم: کرونا شاید جنگ بیولوژیک یا کار اجنه باشد


حجت الاسلام و المسلمین سید صمصام الدین قوامی به دلیل لغو کلیه اجتماعات در سراسر کشور به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی چندهفته ای نمازهای جمعه؛ وی این هفته به صورت زنده و تصویری در ساعت مرسوم برگزاری نماز جمعه در یک سخنرانی مجازی در صفحه شخصی خود، بیان کرد: در رابطه با شیوع و ایجاد کووید 19 دخالت اجنه امر عجیبی نیست و فریضه هایی نیز در این رابطه مطرح شده است.

وی اضافه کرد: سینمای غرب سال ها در تولیدات خود از اثر موجودات فرازمینی در امور کره زمین سخن می گویند و امر تازه ای نیست.

قوامی ابراز کرد: برای درمان کرونا در کنار استفاده از تجربه های بشری و دانش پزشکی که ایران در این مدت عملکرد بسیار درخشانی داشته باید از ظرفیت بالای ادعیه اسلامی، معنویت و طب سنتی هم استفاده کنیم.

وی یادآور شد: طب سنتی و پزشکی نوین نباید در حالت تقابل با یکدیگر قرار بگیرند و لازم است تا از ظرفیت های درمانی هر دو بهره ببرد، احداث دانشکده تخصصی طب ایرانی و اسلامی در کشور تصمیم بسیار ارزشمندی است.

قوامی در ادامه گفت: جوان سازی واقعی کشور زمانی محقق می شود که امکان ازدواج برای جوانان ساده شود و مشکل مسکن و اشتغال آن ها برطرف شود.

وی ادامه داد: در طرح مسکن ملی باید بخشی از مسکن های احداث شده به شرط تملیک به جوانان تعلق بگیرد تا از این طریق بخش بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پردیسان قم: کرونا شاید جنگ بیولوژیک یا کار اجنه باشد

امام جمعه پردیسان قم: کرونا شاید جنگ بیولوژیک یا کار اجنه باشد