مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:302020-04-03اقتصادي

می توان با پیش بینی و پیشگیری از حوادث، هزینه ها را به سمت تولید برد


مدیرکل بحران استان قزوین پیش بینی و پیشگیری از حوادث را عاملی مهم در جهش تولید دانست و گفت: اقدام به موقع در پیشگیری از حوادث باعث می شود تا بسیاری از هزینه های صرف شده در حوزه تولید به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: دولت سالانه میلیاردها تومان در بخش خسارت حوادث از جمله سیل، زلزله و سیلاب هزینه می کند در صورتی که با پیش بینی و پیشگیری های لازم و به موقع می توان هزینه های یاد شده را به بخش صنعت، تولید و در نهایت اشتغال انتقال داد.

به گفته وی، به عنوان مثال در خسارت های خشکسالی و سیلاب سال های 97 و 99  قزوین دولت به ترتیب یک هزار 810 میلیارد و یک هزار و 990 میلیارد تومان خسارت به این استان تخصیص داد.

مهدیخانی یادآور شد: به طور حتم در حوزه بحران با پیش بینی و پیشگیری می توان ضمن جلوگیری از وقوع بسیاری حوادث و هزینه کرد آن، در بسیاری از حوزه های اقتصادی و گردشگری شاهد جهش تولید در بخش های مختلف بود.

این مسؤول بحران با بیان اینکه کشاورزان نیز با انجام تمهیدات لازم مثل بیمه کردن محصولات خود با مبالغ اندک می توانند ضمن جلوگیری از هزینه کرد دولت در این بخش، به سایر حوزه ها از جمله صنعت کمک کنند، گفت: وقتی سیلاب و یا آفتی گریبان محصولات کشاورزی را بگیرد که فاقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توان با پیش بینی و پیشگیری از حوادث، هزینه ها را به سمت تولید برد

می توان با پیش بینی و پیشگیری از حوادث، هزینه ها را به سمت تولید برد