مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:202020-04-03سياسي

ارائه خدمات بهداشتی به معتادین در معرض ویروس کرونا/مناطق پرخطر شناسایی شدند


مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان برای مقابله با کرونا ویروس گفت: به 11 هزار معتاد سطح استان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

- اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با اقدامات انجام شده بهزیستی استان البرز برای مقابله با کرونا، گفت: تا کنون سعی داشته ایم با برگزاری 20 جلسه متعدد از جمله، جلسات کمیته پیشگیری از کرونا، کارشناسان داخلی  حوزه ستادی، معاونین و کارشناسان شهرستانی، نمایندگان مراکز و موسسات در خصوص هماهنگی در اجرای برنامه های پیشگیری از بیماری کرونا ویروس اقدام کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی فضای داخلی و بیرونی مراکز تحت نظارت حوزه پیشگیری بصورت روزانه در حال انجام است و طراحی فرم های نظارتی و بیماریابی از مراکز اقامتی و اخذ اطلاعات به صورت روزانه از وضعیت سلامت افراد مقیم و خدمت گیرنده در مراکز از دیگر اقدامات حوزه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان بوده است.

حیدری با بیان اینکه اعتبار لازم جهت مقابله با کرونا ویروس تأمین شده است، افزود: خرید لوازم پیشگیری به مبلغ یک میلیارد و500 میلیون ریال انجام شد و میان 122 مرکز توزیع شد، این بسته های حمایتی شامل محول ضد عفونی بدن، ماسک، دستکش، محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهداشتی به معتادین در معرض ویروس کرونا/مناطق پرخطر شناسایی شدند

ارائه خدمات بهداشتی به معتادین در معرض ویروس کرونا/مناطق پرخطر شناسایی شدند