مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 07:052020-04-03سياسي

در خانه بمانیم تا کرونا زودتر ریشه کن شود


آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به پویش در خانه بمانیم، به خبرنگار معارف ایرنا گفت: مردم به سخنان و توصیه های پزشکان عمل کنند و در خانه بمانند و به هر میزان سفارش پزشکان را بیشتر رعایت کنیم، جامعه ما زودتر از این بیماری نجات پیدا می کند ولی اگر عده ای با بی تفاوتی از کنار این مساله عبور کنند و آن را جدی نگیرند، ممکن است زمان این بیماری طولانی شود.

وی افزود: البته این مساله منحصر به کشور ما نیست و تقریبا در تمام این کشورها چنین توصیه مشترکی از سوی مسئولان پزشکی مطرح شده و آن هم به خاطر شناختی است که نسبت به این مساله پیدا کرده اند و می دانند هر چه فاصله میان افراد کمتر باشد، سرایت بیماری بیشتر خواهد بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: با توجه به این که پزشکان و مسئولان از یک طرف و رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار تقلید از طرف دیگر بر مسری بودن این بیماری و ضرورت حفظ فاصله های افراد این نظر کارشناسی پزشکان را مورد تاکید قرار داده اند، باید تلاش کنیم تا این بیماری به افراد دیگر سرایت نکند و این زنجیره را از بین ببریم.

امام جمعه قم افزود: مردم ایران که معتقد و پایبند به مقدسات دینی هستند، حداقل برای حفظ جان خود که از واجبات است، این مساله را رعایت کنند و اگر کسی اقدامی کند که خدای ناخواسته می داند جانش به خطر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه بمانیم تا کرونا زودتر ریشه کن شود

در خانه بمانیم تا کرونا زودتر ریشه کن شود