مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:552020-04-03پزشكي

آخرین آمار مسمومیت الکلی در خوزستان


در پی شیوع ویروس کرونا و انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر تأثیر مصرف الکل در پیشگیری از ابتلا به این بیماری، برخی از مردم به هدف مصون ماندن از ابتلا به کرونا و ضد عفونی داخلی بدن، - ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز با اشاره به ادامه مراجعات ناشی از مسمومیت با الکل متانول به مراکز درمانی استان، گفت: طی 24 ساعت گذشته 11 نفر بر اثر مسمومیت با الکل تقلبی در بیمارستان های استان خوزستان بستری شده اند که خوشبختانه فوتی نداشتیم.

دکتر حسین کاملی افزود: مجموع مراجعین بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف الکلی به مراکز درمانی خوزستان از ابتدای بحران کرونا تا کنون 806 نفر بوده که متاسفانه 71 نفر از این افراد جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه معضل مسمومیت ناشی از مصرف الکل کم و بیش در اکثر استان ها وجود داشته، اظهار کرد: بخش عمده ای از مسمومیت ها به دلیل نا آگاهی و عدم آشنایی با عوارض سو مصرف الکل بوده است.

کاملی تشریح کرد: مسمومیت عمده این افراد با الکل متانول بوده که مهمترین عارضه مصرف آن، از دست دادن بینایی و افزایش اسیدوز خون است و راه درمان مسمومیت الکلی تعجیل در رساندن شخص مسموم به بیمارستان و اقدام برای دیالیز است مدیر روابط عمومی جندی شاپور اهواز با اشاره به جذب سریع الکل در بدن، گفت: عوارض سو مصرف ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار مسمومیت الکلی در خوزستان

آخرین آمار مسمومیت الکلی در خوزستان