مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:352020-04-03فناوري

متقاضیان کارت شناسایی برق اقدام کنند


مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر گفت: افرادی که متقاضی دریافت کارت شناسایی برق که روی آن شناسه 13 رقمی برق مشترکان درج شده هستند، - مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر گفت: افرادی که متقاضی دریافت کارت شناسایی برق که روی آن شناسه 13 رقمی برق مشترکان درج شده هستند، می توانند از طریق شرکت توزیع برق مربوطه اقدام کنند.

هادی مدقق در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه کارت شناسایی برق تا کنون برای مشترکانی که نیاز بوده صادر شده است، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی شرکت های توزیع برق این کار انجام شده و در مناطقی که ضریب نفوذ اینترنت کمتر بوده یا افراد به گوشی های هوشمند و استفاده از اپلیکیشن ها دسترسی ندارند این کارتها صادر شده است.

وی افزود: علاوه بر این موارد خاصی نیز شناسایی شدند و کارت شناسایی برق در اختیار مشترکان قرار گرفته و برای این موضوع نیز اقدامات و ارزیابی های متفاوتی انجام شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین توانیر با بیان اینکه اگر خود مردم نیز متقاضی دریافت این کارت هستند می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند، اظهار کرد: مشترکان می توانند با این کارت ها را از شرکت توزیع برق مربوطه دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان کارت شناسایی برق اقدام کنند

متقاضیان کارت شناسایی برق اقدام کنند