مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-03سياسي

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت حاج میرزا محمد سلکی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی شهادت حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان سرافراز دفاع مقدس را تبریک و تسلیت گفت.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی شهادت حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان سرافراز دفاع مقدس را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سید رضا عاملی به شرح ذیل است: سردار پاسدار حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان سرفراز دفاع مقدس، بعد از سال های مجاهدت، رنج و ناگواری، امروز به آرزوی دیرین خود رسید و به جمع یاران شهیدش ملحق شد.

شهید حاج میرزا سلگی یکی از عاشقان امام خمینی(ره) و رهبر حکیم انقلاب بود که برای دفاع از انقلاب و کشور هشت سال در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و همچون علمدار کربلا، دو پای خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و به درجه رفیع جانبازی مفتخر شد و در ادامه این مسیر همواره وفادار خود به ارزش های انقلاب اسلامی را به اثبات رساند.

آن شهید عزیز که از یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس بود، بعد از پایان آن دوران در جبهه فرهنگی دفاع مقدس انجام وظیفه کرد.

کتاب خواندنی آب هرگز نمی میرد بخشی از این جهاد فرهنگی است که این اثر فرهنگی مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نیز قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت حاج میرزا محمد سلکی

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی شهادت حاج میرزا محمد سلکی