مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:202020-04-03پزشكي

توزیع 25 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان همدان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا، 25 هزار بسته غذایی در بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیمان ترکمانه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان و کمک خیرین، اعتبار خوبی برای کمک به نیازمندان در اختیار استان قرار گرفت اظهار کرد: در ایام اخیر در راستای مقابله با شیوع کرونا، اقلام بهداشتی بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان توزیع شد.

وی ادامه داد: در این مدت تلاش بر این بود که خدمات به خانوارهای تحت حمایت، به صورت غیرحضوری ارائه شود و خوشبختانه مراجعات بسیار کاهش یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان تصریح کرد: مؤسسات و مراکز نیکوکاری نزدیک به 25 هزار بسته غذایی را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

وی در ادامه یادآور شد: مددکاران در این ایام در راستای عدم مراجعه نیازمندان به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، با حضور در درب منازل، بسته هایی غذایی و بهداشتی را به خانواده ها تحویل دادند.

ترکمانه بیان کرد: مبلغ 62 میلیون تومان برای قربانی دام از سوی خیرین تأمین شد و گوشت در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از 20 فروردین و با پایان مرحله اول طرح فاصله گذاری اجتماعی، اقدامات و خدمات غیرحضوری بر اساس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 25 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان همدان

توزیع 25 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان همدان