مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 06:102020-04-03اقتصادي

جهش تولید با گردش کارخانه ها و حفظ اشتغال کارگران محقق می شود


رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است محقق شدن شعار جهش تولید در سال 1399 نیازمند اتخاذ سیاستی است که هم معیشت و امنیت شغلی کارگران را تامین کند و هم چرخ کارخانه ها را به گردش درآورد.

- رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران معتقد است محقق شدن شعار جهش تولید در سال 1399 نیازمند اتخاذ سیاستی است که هم معیشت و امنیت شغلی کارگران را تامین کند و هم چرخ کارخانه ها را به گردش درآورد.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، درباره تحقق شعار جهش تولید در سال جاری گفت: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری شعار سال را بر پایه مباحث اقتصادی انتخاب و نامگذاری می کنند و معتقدم اگر عنوان جهش تولید برای امسال انتخاب شده، به این دلیل است که رونق تولید در سال گذشته به معنای واقعی اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: مسئولان کشور باید برای به نتیجه رسیدن شعار سال 1399 شرایطی را به وجود بیاورند که کارفرمایان مشکلاتشان را راحت تر حل کنند و بیشتر به فکر تولید باشند.

رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران تسهیل شرایط تولید و تزریق نقدینگی به واحدهای تولیدی را از جمله راهکارهای تحقق جهش تولید برشمرد و گفت: اگر تولیدکنندگان دغدغه تامین مواد اولیه، تسهیلات بانکی و حامل های انرژی را نداشته باشند روی تولید با کیفیت متمرکز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید با گردش کارخانه ها و حفظ اشتغال کارگران محقق می شود

جهش تولید با گردش کارخانه ها و حفظ اشتغال کارگران محقق می شود