مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-03اقتصادي

ادامه محدودیت تردد خودروهای غیربومی و غربالگری تا 20 فروردین


طبق طرح اعلام شده، محدودیت ها در ورودی و خروجی شهرها برای خودروهای غیر بومی و انجام تست های غربالگری حداقل تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: طبق طرح اعلام شده، محدودیت ها در ورودی و خروجی شهرها برای خودروهای غیر بومی و انجام تست های غربالگری حداقل تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام تداوم طرح محدودیت های ورود و خروج خودروها، اظهار کرد: محدودیت ها همچنان در ورود و خروج خودرو ها ادامه خواهد داشت.

پلاک های غیر بومی اجازه ورود به شهر را نداشته و پلاک بومی نیز امکان خروج بدون دلیل و مجوز از شهر را نخواهند داشت.

وی افزود: مسافرانی که قبل از اجرای طرح به سفر رفته اند، بدون توقف در شهر و فقط از طریق کمربندی ها، حاشیه شهر و کنارگذرها می توانند به مقصد خود بازگردند.

رییس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: نظارت بر خودروهای با پلاک غیر بومی در بیرون و درون شهر ادامه خواهد داشت و ورودی و خروجی شهرها کنترل خواهند شد.

پورقیصری با اشاره به افرادی که در محل غیر سکونت خود کار می کنند، توضیح داد: افرادی که در یک شهر سکونت کرده، اما در شهر مجاور کار می کنند، با مدارک اداره، شناسایی و مجوزهای لازم از محل کار امکان تردد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه محدودیت تردد خودروهای غیربومی و غربالگری تا 20 فروردین

ادامه محدودیت تردد خودروهای غیربومی و غربالگری تا 20 فروردین