مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:352020-04-03سياسي

دولت به تسهیل صادرات اهمیت دهد/ ارتباط با کشورهای همسایه افزایش یابد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: از طریق ارتباط با کشورهای همسو و همسایه می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی را مرتفع کرد که دولت در سال آینده باید به این ظرفیت توجه بیشتری کند.

- سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولویت های دولت در سال 99، اظهار داشت: حل مشکل اشتغال جوانان و بهبود وضعیت معیشت مردم اولویت اصلی کشور است و دولت باید برنامه هایی برای حل این مشکلات داشته باشد.

وی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان، فعال سازی معادن ظرفیت بزرگی است اما متأسفانه این ظرفیت مغفول مانده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به واحدهای کوچک تولیدی و فعال سازی تمام واحدهای تولیدی تعطیل شده برای بهبود وضعیت اشتغال کشور، تصریح کرد: در سال آینده دولت باید به تسهیل امر صادرات اهمیت ویژه ای دهد.

حسینی کیا با تاکید بر ضرورت تعامل با کشورهای همسایه، گفت: از طریق ارتباط با کشورهای همسو و همسایه می توان بسیاری از مشکلات کشور در زمینه اقتصادی را مرتفع کرد که دولت در سال آینده باید به این ظرفیت توجه بیشتری کند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید به مردم برای رونق تولید میدان دهد، گفت: لازمه این مسئله آن است که از اعمال قوانین دست و پاگیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به تسهیل صادرات اهمیت دهد/ ارتباط با کشورهای همسایه افزایش یابد

دولت به تسهیل صادرات اهمیت دهد/ ارتباط با کشورهای همسایه افزایش یابد