مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:252020-04-03پزشكي

بیش از 312 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند


مظفر محمدخانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 344 نفر از افراد تب سنجی شده در پایگاه های غربالگری مستقر در مبادی استان سمنان مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا بودند که به مراکز بهداشتی ارجاع شدند.

وی تصریح کرد: در این مدت، یک هزار و 459 داوطلب و نیروی انسانی جمعیت هلال احمر استان در 30 پایگاه غربالگری و تب سنجی مشغول به خدمت رسانی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

محمدخانی، با اشاره به خدمات ارائه شده در پایگاه های غربالگری جمعیت هلال احمر استان سمنان، خاطرنشان کرد: خدمات داوطلبان این جمعیت شامل تب سنجی و توزیع بروشور آموزش پیشگیری از ویروس کرونا و آگاه سازی مردم برای مقابله با این بیماری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان یادآور شد: داوطلبان این جمعیت تاکنون بیش از 64 هزار و 400 بروشور آموزشی در خصوص ویروس کرونا در پایگاه های غربالگری و تب سنجی این استان در بین مسافران توزیع شده کرده اند.

2 پایگاه غربالگری در هر یک از شهرستان های سرخه و آرادان ، سه پایگاه تب سنجی در هر یک از شهرستان های سمنان، دامغان و میامی، چهار پایگاه تب سنجی در مهدیشهر ، 6 پایگاه غربالگری در گرمسار و هفت پایگاه تب سنجی در شهرستان شاهرود مستقر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 312 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند

بیش از 312 هزار نفر در مبادی استان سمنان تب سنجی شدند