مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:252020-04-03پزشكي

شکوفایی استعداد جوانان در روزهای کرونایی/ اختراع دستگاه هوشمندضدعفونی کننده


گروه اجتماعی؛ کرونا بی مهابا می تازد و در تازش وحشیانه اش رحم بر پیر و جوان معنا ندارد، پدر باشی یا مادر ـ  کودک باشی یا نوجوان فرقی ندارد، کافی است تا تو را هم، همراه ناجوانمردی هایش کند، بدون آنکه بخواهی و بدانی!  45 روز است که ترس و دلهره میهمان ناخوانده خانواده های ایرانی شده، ترس و دلهره ای ناشی از مرگ و بیماری که در رگ و پوست تک تک مردم ریشه دوانده است.

کرونا آمد تا سفیدپوشانی از جنس فرشتگان خود را قربانی سلامت مردم این دیار کنند و چه زیبا و عاشقانه در لباس  سفید پاکی پر گشودند.

کرونا هرچند فاصله ها را بیشتر کرد و دست ها را از یکدیگر دورتر، اما دل ها را بیش ازپیش به هم نزدیک کرد تا یکرنگ برای پیروزی در جنگی سخت به پا خیزند.

در این روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، همه هم قسم و هم صدا به پا خواسته اند و مصمم اند تا شکست کرونا از پای ننشینند، یکی جان فدا می کند و دیگری شب و روزش را بر بالین بیماری می گذرانند تا مرهمی بر دردهایش باشد.

کرونا با همه زشتی هایش، صحنه های زیبای انسانیت را رقم زد و به یاد آورد که انسانیت هنوز زنده است و هستند انسان هایی که برای مردم و وطنشان جان ها فدا می کنند.

یک خانواده کارگاه تولید ماسک خانوادگی به راه انداخته و دیگری خیابان ها را ضدعفونی می کند و همه با امید به سلامت جامعه و شکست این ویروس منحوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفایی استعداد جوانان در روزهای کرونایی/ اختراع دستگاه هوشمندضدعفونی کننده

شکوفایی استعداد جوانان در روزهای کرونایی/ اختراع دستگاه هوشمندضدعفونی کننده