مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:152020-04-03ورزشي

نمونه فعالیت های بدنی مناسب برای مقابله با کرونا


عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با اشاره به مدت زمان مناسب ورزش و فعالیت بدنی در منزل، در خصوص تمرینات مناسب درون و بیرون از منزل توضیح داد.

- ، مهدی حسین زاده با اشاره به اینکه حفظ سطح فعالیت بدنی در طی همه گیری ویروس کرونا معروف به کووید-19 موضوعی چالش برانگیز است، اظهار کرد: ویروس کووید-19 به واسطه عطسه و یا سرفه وارد هوا شده، سطوح مختلف را آلوده کرده و سپس از طریق دهان، بینی، یا چشم به افراد دیگر سرایت می کند.

وی ادامه داد: بر اساس آنچه تاکنون ما در مورد سرایت ویروس از یک فرد به فرد دیگر می دانیم، توصیه می شود که از گردهمایی های عمومی اجتناب کرد و حفظ فاصله شش فوتی (یک متری) یا بیشتر از دیگران را رعایت نمود و پیرو توصیه مذکور در کنار توصیه های رعایت بهداشت فردی (شستن دست، دست نزدن به صورت)، بروز نگرانی هایی در ارتباط با رفتن به باشگاه های ورزشی، مکانی هایی که به طور روزمره صدها نفر به آن وارد شده از آن خارج می شوند، ایجاد شده است.

وضعیت کدام افراد در صورت ابتلا به کرونا وخیم تر می شود؟ این عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در مورد افرادی که در صورت ابتلا به کووید-19 دچار مشکلات وخیم تری می شوند، عنوان کرد: سالمندان (بالای 60 سال)، افراد دارای بیماری های مزمن (نظیر دیابت، مشکلات و بیماری های قلبی و ریوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمونه فعالیت های بدنی مناسب برای مقابله با کرونا

نمونه فعالیت های بدنی مناسب برای مقابله با کرونا