مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-03سياسي

هدف گذاری تولید یک میلیون ماسک از سوی گروه جهادی لرستانی های مقیم پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شهرام اسدی در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر لزوم مشارکت همه جانبه مردم برای مقابله با کرونا، اظهارکرد: در پی شیوع ویروس کرونا جمعی از لرستانی های مقیم پایتخت پس از رایزنی و تشکیل جلسات با هدف تولید و توزیع ماسک های بهداشتی رایگان، پویش مردمی تولید یک میلیون ماسک را تشکیل دادند.

وی با ذکر این مطلب که پویش مردمی یک ماه پیش با همکاری جمعی از فرهیختگان، نخبگان و خیران و دلسوزان استان در تهران تشکیل شد، ادامه داد: با تشکیل این پویش فعالیت های خوبی انجام شد به گونه ای که جمعی از لرستانی های مقیم پایتخت با تشکیل یک گروه جهادی و تقسیم کار به شهرستان های استان اعزام شدند.

اسدی که مسئولیت تولید و توزیع ماسک گروه جهادی لرستانی های مقیم تهران در شهرستان کوهدشت را بر عهده دارد با تقدیر از همکاری فرماندار، دستگاه های اجرایی و منتخب جدید شهرستان کوهدشت، گفت: تاکنون موفق به راه اندازی بیش از 10 کارگاه با هدف تولید 70 هزار ماسک در این شهرستان شده ایم.

عضو گرو جهادی لرستانی های مقیم تهران گفت: این گروه نیز همپا با دیگر اقشار جامعه برای تولید ماسک تلاش می کنند و بعداز تولید آن ها را به صورت رایگان بین جامعه هدف توزیع می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری تولید یک میلیون ماسک از سوی گروه جهادی لرستانی های مقیم پایتخت

هدف گذاری تولید یک میلیون ماسک از سوی گروه جهادی لرستانی های مقیم پایتخت