مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 01:352020-04-02فرهنگي

حمایت تبلیغاتی شهرداری از تئاتر/ این «بسته» گرهی را «باز» نمی کند!


چند روزی است که مسئولان شهرداری تهران از اولین «بسته حمایتی از گروه های تئاتری» رونمایی کرده اند؛ بسته ای که به سختی می توان نشانه های حمایت از هنرمندان و مخاطبان تئاتری را در آن رصد کرد! - چند روزی است که مسئولان شهرداری تهران از اولین بسته حمایتی از گروه های تئاتری رونمایی کرده اند؛ بسته ای که به سختی می توان نشانه های حمایت از هنرمندان و مخاطبان تئاتری را در آن رصد کرد! خبرگزاری مهر - گروه هنر- فریبرز دارایی: دوشنبه 11 فروردین خبری از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در رسانه ها منتشر شد که حسین عالم بخش مدیر هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طی آن از اولین بسته حمایتی از هنرهای نمایشی توسط این سازمان خبر داد.

وی از گروه های تئاتری که نمایش آن ها آماده اجرا بوده و یا با یک تمرین مختصر آماده اجرا می شود، دعوت کرده که با حضور در پردیس تئاتر تهران نمایش خود را جهت ضبط ویدئویی با سه دوربین اجرا کنند و پس از ضبط، اثر گروه های نمایشی در سایت نمایش نت بارگذاری شده و جهت فروش اینترنتی عرضه شود.

به گفته عالم بخش گروه ها هیچ هزینه ای برای اجاره سالن به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پرداخت نخواهند کرد و بلک باکس ها به طور رایگان در اختیار آن ها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تبلیغاتی شهرداری از تئاتر/ این «بسته» گرهی را «باز» نمی کند!

حمایت تبلیغاتی شهرداری از تئاتر/ این «بسته» گرهی را «باز» نمی کند!