مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 00:152020-04-02ورزشي

رییس هیأت شنا اصفهان: وضعیت خوبی در بخش بانوان نداریم


می توانم به وضعیت شنای پسران اصفهان نمره کامل بدهم ولی به دلایل مختلفی وضعیت شنای بانوان استان خوب نیست و از 100 نمی توان بیشتر از 50 به عملکردمان در شنای بانوان نسبت داد.

- پیمان گرامی امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان درخصوص عملکرد هیأت شنا اصفهان در سال 98 اظهار داشت: المپیاد استعدادهای برتر که در تابستان برگزار شد، بزرگترین رویداد شنای کشور است و پسران اصفهان موفق به کسب 30 مدال از این مسابقات شدند که 10 مدال آن طلا بود، این درحالی است که در سال 97 تنها سه مدال کسب کرده بودیم.

  رییس هیأت شنا استان اصفهان ادامه داد: پسران رده 14 سال اصفهان در مسابقات کرمانشاه که اواخر بهمن ماه برگزار شد به مقام قهرمانی رسیدند و به طور کلی می توان گفت که شنای پسران اصفهان در جایگاه مناسبی قرار دارد.

  وی درباره وضعیت واترپلو اصفهان بیان داشت: تیم باشگاهی زیر 17 سال ما در لیگ دسته یک کشور در جایگاه اول قرار گرفت، در لیگ برتر نیز در بین شش تیم منتخب قرار گرفتیم که مرحله نهایی آن با شرایط به وجود آمده و تعطیلی رویدادها به سال آینده موکول شد و این درحالی است که در سال 97 اصلا جزو شش تیم برتر قرار نگرفتیم.

  گرامی با بیان این که وضعیت شنای بانوان اصفهان مناسب نیست، گفت: در شنای هنری در سال 97 به مقام نایب قهرمانی رسیدیم ولی در سال 98 هیچ مقامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت شنا اصفهان: وضعیت خوبی در بخش بانوان نداریم

رییس هیأت شنا اصفهان: وضعیت خوبی در بخش بانوان نداریم