مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 23:052020-04-02سياسي

طی24ساعت گذشته فوتی بر اثر بیماری کرونا درهرمزگان وجود نداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سعید ناجی پنج شنبه شب در نشستی با خبرنگاران بیان داشت: از تعداد 214 نفر که کرونا مثبت داشته اند 184 نفر از بیمارستان ها مرخص، 15 نفر همچنان بستری هستند و متأسفانه 15 نفر نیز تاکنون فوت کرده اند که باید گفت خوشبختانه آمار فوتی در خصوص این بیماری در استان امروز وجود نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته 15 نفر به تعداد کرونا مثبت استان افزوده شده که آرزوی سلامتی برای تمامی بیماران را داریم.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان اصافه کرد: با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از ابتدای شیوع این بیماری و راه اندازی آزمایشگاه تشخیصی بیماری کرونا این توفیق حاصل شده که تعداد تست ها از حدود 30 مورد به بیش از 80 نمونه برسد و افزایش تعداد تست های مثبت کرونا در استان به همین دلیل بوده و این امر نباید موجب نگرانی شود.

ناجی با تشکر از هرمزگانی ها با دلیل رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه در روز 13 بدر، گفت: جا دارد از طرف ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان از تمامی مردم عزیز استان که صبورانه در این روز همراهی کردند و در خانه های خود ماندند و کمک کردند این روز با کمترین دغدغه و مشکلی سپری شود تشکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی24ساعت گذشته فوتی بر اثر بیماری کرونا درهرمزگان وجود نداشته است

طی24ساعت گذشته فوتی بر اثر بیماری کرونا درهرمزگان وجود نداشته است