مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 21:252020-04-02اقتصادي

مشارکت 20 میلیون تومانی خیران سلامت ملایر برای مقابله با کرونا


جمع مشارکت های خیران سلامت در حوزه مقابله با کرونا 20 میلیون تومان بوده است.

- عباس آذرهمایون در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه مجمع خیران سلامت شهرستان ملایر در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا با همت خیرین اقدامات لازم را  داشته است اظهار کرد: تاکنون جمع مشارکت های خیران سلامت در این حوزه 20 میلیون تومان بوده است.

وی به تهیه مواد ضدعفونی کننده و توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد و افزود: برای این میزان مواد ضد عفونی کننده 10 میلیون تومان هزینه شده است.

رییس مجمع خیران سلامت ملایر از تهیه و توزیع یک هزار عدد دستکش، لاتکس و یک هزار عدد ماسک در بین کادر درمان مراکز بهداشتی و درمانی توسط این مجمع  خبر داد وگفت: تهیه و توزیع 250 عدد ماسک و توزیع در بین بیماران سخت درمان از دیگر اقدامات بوده است.

وی تهیه 34 عدد پمپ سمپاشی دو لیتری و 2 عدد پمپ سم پاشی 5 لیتری و 2 عدد پمپ سم پاشی هشت لیتری را از دیگر اقدامات مجمع خیرین سلامت برای مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: مبلغ هزینه شده برای این اقلام نیز به 38 میلیون ریال بوده است.

آذرهمایون گفت: تهیه (دستکش لاتکس) به ارزش 2 میلیون و 200 هزار تومان و توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی نیز از دیگر اقدامات بوده و همچنان منتظر کمک خیرین برای تهیه سایر اقلام بهداشتی تا ریشه کنی بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 20 میلیون تومانی خیران سلامت ملایر برای مقابله با کرونا

مشارکت 20 میلیون تومانی خیران سلامت ملایر برای مقابله با کرونا