مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 19:152020-04-02اقتصادي

فرماندار: تجهیزات بهداشتی نانوایی های قم تامین شود


مرتضی حیدری روز پنجشنبه در جلسه ستاد بسیج ملی مبارزه با کرونا، اضافه کرد: 12 هزار ماسک تاکنون در نانوایان استان توزیع شده که فقط نیاز 5 روز آن ها را برطرف می کند.

وی بیان داشت: نانوایی های استان باید طبق پروتکلی که استان تدوین کرده فعالیت کنند اما درصورتی که ماسک به آن ها تحویل داده نشده باشد نباید توقع بیجایی از آن ها داشته باشیم.

حیدری عنوان کرد: از مجموع 900 نانوایی پروانه دار استان قم 600 واحد در شهر قم فعال هستند که فقط در بین 400 واحد ماسک و اقلام بهداشتی توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تمام دستگاه های خدمات رسان استان برای شناسایی و ترغیب افرادی که هنوز مورد غربال گری قرار نگرفته اند، استفاده شود.

فرماندار قم افزود: بیمه های تامین اجتماعی، سلامت و قرارگاه مردمی باید نسبت به ترغیب افراد باقی مانده ای که هنوز در سامانه سلامت ثبت نام نکرده اند، برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از افراد ثبت نام نکرده در سامانه سلامت را اقشار ضعیف جامعه تشکیل داده و در ارائه بسته های بهداشتی به آن ها به صورت حضوری نسبت به ثبت نام آن ها در این سامانه باید اقدام شود.

وی تصریح کرد: 1100 مسجد در استان قم وجود دارد که این پایگاه های مهم نیز می توانند نسبت به شناسایی افراد ثبت نام نکرده در سامانه سلامت نقش مهمی را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: تجهیزات بهداشتی نانوایی های قم تامین شود

فرماندار: تجهیزات بهداشتی نانوایی های قم تامین شود