مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-02سياسي

سردار سلامی: رشادت های درس آموز سردار سلگی هرگز فراموش نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه شهادت سردار سلگی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت پر افتخار جانباز سرافراز و سردار عالیقدر حاج میرزا محمد سلگی رییس ستاد لشکر انصارالحسین (ع) همدان و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) در دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف و انقلابی استان همدان و خانواده مکرم و همرزمان گرانقدر وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

رشادت ها و فداکاری های درس آموز آن سردار دلاور در جنگ تحمیلی استکبار جهانی، صبر و بردباری باشکوه در دوران جانبازی و مجاهدت های ارزشمند او در روایت گری حماسه مقاومت و پایداری ملت عظیم الشأن ایران در هشت سال دفاع مقدس که در اهتزاز پرچم بصیرت، انقلابی گری و ولایتمداری در استان شهیدپرور همدان جایگاه والا و قابل احترامی دارد، هرگز فراموش نمی شود و مشعل پرفروغ هدایت نسل های امروز و فردای میهن اسلامی در پاسداری از انقلاب و آرمان ها و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) برابر اردوگاه دشمنان خبیث قرآن و ولایت قرار خواهد گرفت.

فقدان ظاهری آن مجاهد نستوه و انقلابی بصیر که آثار فرهنگی و ادبی او پیرامون حماسه دفاع مقدس مورد تفقد و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) قرار گرفته است، هرچند سخت و ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: رشادت های درس آموز سردار سلگی هرگز فراموش نمی شود

سردار سلامی: رشادت های درس آموز سردار سلگی هرگز فراموش نمی شود