مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 17:102020-04-02سياسي

تعطیلی اصناف غیرضروری استان یزد تا 21 فروردین ماه تمدید شد


سخنگوی طرح فاصله گذاری اجتماعی استان از تعطیلی اصناف غیرضروری بر اساس مصوبه ستاد ملی تا روز پنجشنبه 21 فروردین ماه 99 خبر داد.

- فخرالسادات خامسی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تمدید تعطیلی اصنافی که تأمین نیازهای ضروری مردم را برعهده ندارند، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و اطلاعیه های قبلی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تا روز پنجشنبه 21 فروردین ماه سال جاری تمدید شد.

عضو ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اظهار کرد: همه سازمانها، ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان نیز موظف هستند خدمات مربوط به ارباب رجوع را با حداقل کارکنان خود و حداکثر با یک سوم نیروی انسانی تا پایان 21 فروردین ماه ارائه دهند و مدیران و رؤسای ادارات نیز وظیفه دارند تا پایان همین تاریخ، ترتیبی اتخاذ کنند تا سایر کارکنان از دورکاری یا مرخصی استحقاقی استفاده کنند.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی، مدارس و دانشگاه های سراسر کشور نیز تا تاریخ 21 فروردین ماه تعطیل هستند و برنامه ریزی هایی انجام شده است که مدارس و دانشگاه ها با استفاده از زیرساخت های موجود از فضای مجازی برای آموزش از راه دور اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان کرد: بانک های استان نیز موظف هستند همچنان ضمن تداوم ارائه خدمات غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی اصناف غیرضروری استان یزد تا 21 فروردین ماه تمدید شد

تعطیلی اصناف غیرضروری استان یزد تا 21 فروردین ماه تمدید شد