مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 16:302020-04-02اقتصادي

بی توجهی به کرونا موجب رکود تورمی عمیقی می شود


نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بی توجهی به آثار بحران کرونا در نظام اقتصادی موجب رکود تورمی عمیقی در کشور خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بی توجهی به آثار بحران کرونا در نظام اقتصادی موجب رکود تورمی عمیقی در کشور خواهد شد.

حمیدرضا قلمکاری عصر امروز پنجشنبه (14 فروردین ماه) در نخستین نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان که به صورت اینترنتی برگزار شد، با اشاره به آثار متاثر از ویروس کرونا بر اقتصاد کشور، اظهار کرد: با نگاهی به اقتصاد بین الملل و اقتصاد ایران، ویروس کرونا بر بخش های مختلف از جمله گردشگری، هتلداری، راه، حمل و نقل، پوشاک و .

اثر گذاشته و امروز شرایط خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی اصفهان مطابق آمارهای موجود و جهانی و پایش زمستانه خود از نظام اقتصادی ایران، عواقب بحران مالی کرونا را تا حدودی در سه سناریوی خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه پیش بینی کرده است، تصریح کرد: به طور قطع برای حفظ اشتغال و تولید در سال جهش تولید نیازمند تامل هستیم و با توجه به زیرساخت های اقتصادی باید اقدامات زیربنایی انجام دهیم.

به گفته نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان، برای کاهش خسارات اقتصادی ناشی از کرونا در تولید ناخالص داخلی نیازمند بسته های حمایتی، تامین نقدینگی بنگاه ها و جلوگیری از اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به کرونا موجب رکود تورمی عمیقی می شود

بی توجهی به کرونا موجب رکود تورمی عمیقی می شود