مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 16:302020-04-02سياسي

غربالگری 550 هزار شهروند ری/18 واحد صنفی دیگر پلمب شد


معاون استاندار تهران از غربالگری 550 هزار شهروند ری خبر داد و گفت: 18 واحد صنفی دیگر در این شهرستان به دلیل فعالیت غیر مجاز پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و نواحی مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ری و حضرت روح الله (ره) باقرشهر و همچنین با همکاری بخشداری ها، شهرداری ها، دستگاه های اجرایی و دهیاری های شهرستان ری تا امروز بیش از 550 هزار نفر از ساکنین شهرستان ری غربالگری کرونا شده اند.

توکلی کجانی افزود: سنجش سلامت عمومی یکی از راهکارهای مدیریت و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا می باشد که این موضوع در شهرستان ری با جدیت در حال انجام است و شهروندان و ساکنین شهرستان ری می توانند با مراجعه به سایت http://salamat.

gov.

ir و ثبت اطلاعات خود در طرح غربالگری کرونا مشارکت کنند.

فرماندار ویژه ری از تعطیلی 18 واحد صنفی دیگر در شهرری به دلیل فعالیت غیر مجاز خبر داد و عنوان داشت: طی بازدید سرزده از صنوف محله های سطح شهر ری در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا از صنوف محله های مختلف ری با حضور اداره بازرسی فرمانداری ری، بازرسان تعزیرات، اداره صمت و پلیس اماکن شهرستان ری بازدید و بازرسی شد که طی آن تعداد 18 واحد صنفی به دلیل فعالیت غیر مجاز پلمپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 550 هزار شهروند ری/18 واحد صنفی دیگر پلمب شد

غربالگری 550 هزار شهروند ری/18 واحد صنفی دیگر پلمب شد