مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:202020-04-02اقتصادي

تمدید بخشنامه دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران تا 20 فروردین


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تمدید بخشنامه دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی تا 20 فروردین از غربالگری کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا عباسی پاشا با اشاره به تمدید بخشنامه سازمان استخدامی کشور بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا بخشنامه سازمان استخدامی کشور در مورد نحوه حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی تا 20 فروردین ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه به دستگاه ها اجرایی تکلیف شده تا حداکثر تمهیدات اولیه بهداشتی و ضدعفونی انجام شود افزود: حضور کارکنان با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری لحاظ شده و اینکه تنها یک سوم کارمندان حضور داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خطاب به فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی عنوان کرد: با مرخصی افرادی که بیماری های زمینه ای همچون قلبی، عروقی، سرطانی، خانم های باردار و جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی دارند، موافقت شود.

پاشا سپس تاکید کرد: بیماران مشکوک به کرونا از طریق غربالگری در ادارات شناسایی می شوند بر همین اساس علاوه بر غربالگری نظام سلامت، در سطح دستگاه های اجرایی نیز تب سنجی و غربالگری انجام می شود و افراد مشکوک شناسایی یا با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید بخشنامه دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران تا 20 فروردین

تمدید بخشنامه دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران تا 20 فروردین