مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-02اقتصادي

رکورد بی سابقه اوج مصرف داده استان یزد ثبت شد


محمدرضا پاکدل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمودار ارائه شده، وضعیت اوج مصرف داده استان در سال 97 اواخر سال 98 قبل از شیوع کرونا و فروردین ماه سال 99 را نمایش می دهد.

پاکدل افزود: با توجه اینکه 87 درصد جمعیت استان در شهرها ساکن هستند و 58 درصد جمعیت در مرکز استان سکونت دارند و همه شهرها از اینترنت پر سرعت همراه و ثابت برخوردارند، رشد مصرف داده نشان دهنده حضور مردم در شهرها و کاهش سفرهای درون استانی و سفر به روستاها و ییلاقات است.

وی، رشد قابل توجه مصرف داده در همه روزهای فروردین ماه با وجود تعطیلی یا کاهش فعالیت ادارات و اکثر کسب و کارها را بیانگر حضور مردم در خانه و استفاده از زیرساخت های ارتباطی برای اموری مانند آموزش، خرید اینترنتی، فضای مجازی، ارتباط مجازی با دوستان و خانواده، گردشگری مجازی و… دانست.

پاکدل با اشاره به رکورد بی سابقه اوج مصرف داده استان در روز طبیعت گفت: ثبت این رکورد در استان، نشان دهنده همکاری مردم برای ماندن در خانه و موفقیت طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان است.

وی افزود: با وجود 2.

5 برابر شدن اوج مصرف داده در استان یزد، عملکرد مطلوب حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در بخش های زیرساخت، مخابرات، اپراتورهای همراه و شرکت های خصوصی تأمین کننده اینترنت ثابت و سایر فعالان این حوزه قابل توجه و شایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بی سابقه اوج مصرف داده استان یزد ثبت شد

رکورد بی سابقه اوج مصرف داده استان یزد ثبت شد