مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-02اقتصادي

خدمات مشاوره ای و وکالتی به کارگر و کارفرما باعث کاهش پرونده های قضایی می شود


محمدرضا انصافداران عصر پنجشنبه در مصاحبه اختصاصی با ایرنا اعلام کرد: تفاهم نامه ارایه خدمات مشاوره ای و وکالتی به جامعه کارگری و کارفرمایی بین مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به عنوان مجری و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور منعقد گردید.

وی افزود: هدف این تفاهم نامه ارایه خدمات مشاوره ای و وکالتی است و سعی شده با ایجاد بستر مناسب و تعیین چارچوب کلی، از ظرفیت علمی و اجرایی مرکز وکلای قوه قضاییه در زمینه ارایه خدمات حقوقی و کارشناسی استفاده شود.

وی تصریح کرد: خدمات حقوقی و کارشناسی ارایه شده توسط وکلا و کارشناسان مرکز می تواند در جهت حل و فصل اختلافات و پیگیری پرونده های حقوقی و کیفری جامعه کارگران و کارفرمایان و خانواده آنها راهگشا باشد.

وی ادامه داد: بالابردن فرهنگ صلح و سازش و کمک به کاهش ورودی پرونده های قضایی مطابق مقررات، از اهداف اصلی این تفاهم نامه است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت حقوقی از کارگران و کارفرمایان و تشکل های مرتبط، بهره مندی از خدمات مشاوره در زمینه تنظیم اساسنامه ها و قراردادها، همکاری در برگزاری همایش ها و نشست های علمی در زمینه های حقوقی ،اقتصادی، تولیدی و مشارکت در برگزاری کارگاه های آموزشی برای مدیران و اعضای جامعه کارگری و کارفرمایی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مشاوره ای و وکالتی به کارگر و کارفرما باعث کاهش پرونده های قضایی می شود

خدمات مشاوره ای و وکالتی به کارگر و کارفرما باعث کاهش پرونده های قضایی می شود