مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-02پزشكي

سایه احتمال افزایش شیوع کرونا هنوز از سر کردستان نرفته است


حسین خوش اقبال عصر پنجشنبه در نشست ستاد مبارزه با شیوع کرونا استان کردستان اظهار داشت: مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خوب پای کار آمدند و عملکرد آنها جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به اینکه تدبیر و اراده مجموعه فرماندهی انتظامی کردستان در کنترل ورودی و خروجی های شهرها و کمک به دانشگاه علوم پزشکی هم بسیار تاثیرگذار بوده است تاکید کرد: این طرح تا 20 فروردین با قدرت و جدیت ادامه خواهد داشت بنابراین انتظار داریم مردم همچنان به همراهی و همفکری خود ادامه دهند.

خوش اقبال با بیان اینکه امید همه کادر پزشکی و درمان به مشارکت و همکاری مردم است بنابراین انتظار می رود کادر درمان را که شبانه روز در حال تلاش هستند تنها نگذاریم اضافه کرد: کنترل بازار و مشاغل ادامه خواهد داشت و یک سوم کارکنان ادارات بر سر کار حاضر می شوند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسمات، همایش ها و تجماعات نیز همچنان ممنوع خواهد بود و این هفته نیز نمازجمعه در استان برگزار نمی شود افزود: همه دستگاه ها باید پای کار باشند و عدم رعایت طرح از سوی هر بخشی به پلیس گزارش داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کردستان افزود: ذخایر استراتژیک و کالاهای اساسی استان کردستان در مقایسه با سال های گذشته در چنین روزهایی در شرایط بهتری قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه احتمال افزایش شیوع کرونا هنوز از سر کردستان نرفته است

سایه احتمال افزایش شیوع کرونا هنوز از سر کردستان نرفته است