مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 14:552020-04-02اقتصادي

شرایط بهبود صنعت گردشگری باید پس از مهار کرونا فراهم شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه صنعت گردشگری استان کرمان متاثر از شیوع ویروس کرونا دچار میلیاردها تومان خسارت شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی در جلسه  کمیته اقتصادی ستاد مبارزه با کرونا، اظهار کرد: ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل خسارتی به میزان 218 میلیارد تومان به حوزه های اقامتی، پذیرایی، راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه های بوم گردی و صنایع دستی وارد کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه صنعت گردشگری، صنعتی شکننده است، افزود: صنعت گردشگری یکی از آسیب پذیرترین صنایع نسبت به بحران ها است و مدیریت بحران گردشگری به ضرورتی اساسی تبدیل شده است.

فعالی با بیان اینکه صنعت گردشگری استان کرمان متاثر از شیوع ویروس کرونا دچار میلیاردها تومان خسارت شده است، تصریح کرد: باید شرایط را برای بهبود صنعت گردشگری پس از مهار کرونا فراهم کنیم زیرا صنعت گردشگری بیشتر از سایر صنایع صدمه دیده است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم با توجه به شعار سال جدید مبنی بر سال جهش تولید، میانگین اقامت گردشگران را به دو برابر افزایش دهیم و در زمینه جذب گردشگران ایرانی و خارجی قوی تر عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بهبود صنعت گردشگری باید پس از مهار کرونا فراهم شود

شرایط بهبود صنعت گردشگری باید پس از مهار کرونا فراهم شود