مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 14:502020-04-02سياسي

زندانیان البرز که کمتر از 4ماه از حبس آن ها باقی مانده بود آزاد شدند


دادگستری استان البرز دستور آزادی زندانیانی که کمتر از چهار ماه از حبس آنان باقی مانده است را صادر کرد.

- سید عبداله مرتضوی مدیر کل زندان های استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج از بازدید حسین فاضلی هریکندی  رییس کل دادگستری استان البرز و حسین  مددی  دادستان عمومی و انقلاب این استان از وضعیت زندان ها خبر داد و گفت: در حاشیه این بازدید دستور آزادی زندانیانی که کمتر از چهار ماه از حبس آنان باقی مانده است را صادر کردند.

  مرتضوی بیان داشت: از آنجا که مددجویان در اندرزگاه ها و بندها به صورت گروهی نگهداری می شوند اقدامات  بهداشتی بر اساس دستور العمل های موجود در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اجرایی شده است.

وی اظهار داشت : تمام تمهیدات برای اینکه زندانیان از ویروس کرونا مصون باشند از همان روز دوم اعلام حتی فراتر از پروتکل های و دستور العمل های وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت.

مدیر کل زندان های استان البرز یادآور شد: خوشبختانه حتی یک نفر هم مبتلا به ویروس کرونا در سطح زندانهای استان البرز نداریم و تمام تمهیدات بهداشتی در حد اعلا  رعایت شده است اما نباید هیچوقت به وضع موجود رضایت داد و بایستی مستمر و به صورت ساعتی این اقدامات تکرار و انجام شود  ومقرر شد از طریق مدیریت بیماری های واگیر استان تمامی زندانیان کنترل و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان البرز که کمتر از 4ماه از حبس آن ها باقی مانده بود آزاد شدند

زندانیان البرز که کمتر از 4ماه از حبس آن ها باقی مانده بود آزاد شدند