مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-02بين الملل

اعلام آمادگی ونزوئلا برای کمک به آمریکا در زمینه مبارزه با مواد مخدر


وزیر امور خارجه ونزوئلا گفت کشورش حاضر است در مبارزه علیه قاچاق مواد مخدر از کلمبیا به آمریکا به واشنگتن کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خورخه آرئاسا وزیر امور خارجه ونزوئلا روز پنجشنبه گفت، کشورش آمادگی دارد برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به آمریکا کمک کند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، آرئاسا با اشاره به اعلامیه دولت بولیواری ونزوئلا درخصوص آمادگی این کشور برای هرگونه همکاری برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، در پیامی توییتری نوشت: ونزوئلا اتهامات کابینه امنیتی ترامپ علیه دولت بولیواری را رد می کند اما از این که آمریکا بالاخره درخصوص ضرورت محافظت از مرزهای آسیب پذیر و تحت اغماض خود در برابر مواد مخدری که از کلمبیا قاچاق می شود صحبت کرده، استقبال می کند .

در ادامه این بیانیه آمده است، با این حال دولت ونزوئلا از این که مقامات آمریکایی برای اولین بار بعد از چند دهه مشتاق به اقدام درخصوص محافظت از مرزهایش در برابر ورود سالانه هزاران تن مواد مخدر از کشور متحد و شریک نزدیکش کلمبیا شده است استقبال می کند.

این بیانیه می افزاید: نهادهای قدرتمند مبارزه با مواد مخدر که ونزوئلا بر آن ها اتکا دارد آماده هرگونه همکاری و هماهنگی لازم جهت معرفی باندهای قاچاق و جرائم سازمان یافته در این منطقه است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ونزوئلا برای کمک به آمریکا در زمینه مبارزه با مواد مخدر

اعلام آمادگی ونزوئلا برای کمک به آمریکا در زمینه مبارزه با مواد مخدر