مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:452020-04-02اقتصادي

کاهش 77 درصدی ترددها در روز طبیعت در ایلام


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام، از کاهش 46 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- نورالله دلخواه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در دو هفته اول فروردین، کل تردد انجام شده در 46 محور شریانی استان که مجهز به ثبت تردد شمار آنلاین هستند، بالغ بر یک میلیون و 29 هزار و 756 وسیله نقلیه تردد داشته اند.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه در 13 فروردین (روز طبیعت) 77 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته که نشان میدهد هم استانی های عزیز براساس دستورالعمل ستاد کرونا عمل کرده و در خانه های خود برای قطع زنجیری ویروس کرونا مانده اند.

دلخواه تصریح کرد: در این بازه زمانی (از ابتدا تا 13 فروردین)تعداد خودرو های ورودی به استان 48 درصد کاهش و خودرو های خروجی نیز 47 درصد کاهش تردد داشته اند.

سرهنگ رضا همتی زاده ، رییس پلیس راه استان ایلام نیز در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشکر از هم استانی های عزیز به خاطر همکاری خوب با پلیس در روز طبیعت، اظهار کرد: دوربین های ثابت و سیار با همکاری فاوا ناجا در زمینه اعمال قانون 500 هزار تومانی فعال و با رانندگان که تردد غیرقانونی داشته باشند برخورد خواهد شد.

رییس پلیس راه استان گفت: کلیه اقدامات در جهت سلامت و صیانت از مردم است و انتظار داریم مردم فهیم استان همکاری لازم با مسئولان ستاد مبارزه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 77 درصدی ترددها در روز طبیعت در ایلام

کاهش 77 درصدی ترددها در روز طبیعت در ایلام