مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 13:052020-04-02سياسي

وزیر بهداشت از همراهی استاندار قم در مقابله با کرونا قدردانی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه روابط عمومی استانداری قم، سعید نمکی در این پیام خطاب به بهرام سرمست استاندار قم آورده است: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کویید 19 همگان باید راه به نسبت دشواری بپیماییم و طبق توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب، لحظه ای نباید از شدت فعالیت ها بکاهیم تا مباد شعله ای جدید از بیماری، دامن گیر شهر و یا استانی گردد.

پیام حاکی است: آنچه تا به امروز حاصل شده و در شرایط سخت تحریم در مقایسه با آنان که از تنعم اقتصادی کافی برخوردارند افتخارآمیز بوده و موفقیت در ریشه کنی این ویروس جز با همدلی ، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرت عالی و همکاران گران قدرتان به دست نمی آمد.

وزیر بهداشت در ادامه پیام خود تأکید کرده است: ضمن قدردانی از همراهی های بی دریغتان ، امیدوارم تا آخر این راه پرفرازونشیب در کنارمان بمانید و هر چه زودتر با سلامتی کامل مردم ، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت 14 روز چهاردهم فروردین ماه، 50 هزار و 468 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و سه هزار و 160 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 16 هزار و 711 نفر نیز بهبودیافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت از همراهی استاندار قم در مقابله با کرونا قدردانی کرد

وزیر بهداشت از همراهی استاندار قم در مقابله با کرونا قدردانی کرد