مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-02اقتصادي

بیش از 2.9 میلیون مترمربع اراضی ملی از چنگال متصرفان رفع تصرف شد


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان از رفع تصرف بیش از 381 میلیارد ریال اراضی ملی از چنگال متصرفان به اراضی ملی خبر داد.

- سرهنگ طارق کمالوند در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: حفظ و حراست از اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری یکی از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی است.

وی افزود: منابع طبیعی موهبتی الهی و حفاظت از این منابع و مواهب خدادادی یک وظیفه ذاتی و تکلیف بزرگ شرعی و قانونی برای همگان است و در این راستا برای حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی، انتظامی استان در جهت برخورد با سود جویان و تخلفات در این حوزه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: وظیفه همه ما حفاظت از عرصه ها و منابع ملی است و ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، حراست از اراضی ملی را وظیفه خود می دانیم و آماده ایم در این زمینه هرگونه همکاری با سازمان اراضی ملی استان داشته باشیم.

سرهنگ کمالوند با اشاره به نتایج مثبت به دست آمده از مشارکت های مردمی در روند مدیریت و حفاظت از اراضی ملی، یادآور شد: پیشگیری از زمین خواری و تصرف اراضی ملی، از اولویت های کاری پلیس است.

وی به اقدامات و فعالیت های یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن استان در سال گذشته اشاره کرد و بیان کرد: برابر اعلام یگان حفاظت سازمان زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2.9 میلیون مترمربع اراضی ملی از چنگال متصرفان رفع تصرف شد

بیش از 2.9 میلیون مترمربع اراضی ملی از چنگال متصرفان رفع تصرف شد