مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 12:002020-04-02سياسي

17 نقاهتگاه ویژه مراقبت ازبیماران کرونایی در مازندران برپا شد


فرمانده سپاه کربلا از برپایی و احداث 17 نقاهتگاه ویژه مراقبت از بیماران کرونایی با دارابودن هزار و 661 تخت مراقبتی در شهرهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد حسین بابایی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک اعیاد پیش رو به تشریح اقدامات یک ماهه سپاه کربلا در جبهه مقابله با کرونا پرداخت و گفت: امروزه جبهه وسیعی از مقابله با این ویروس منحوس را طی 34 روز در همه شهرها و روستاهای مازندران شاهد هستیم.

فرمانده سپاه کربلا از تولید بیش از 3 میلیون و 298 لوازم بهداشتی اعم از ماسک و گان بیمارستانی خبر داد و افزود: 214 کارگاه تولید لوازم پزشکی با بیش از 4 هزار خیاط مشغول تولید اقلام بهداشتی هستند که این اقلام توسط مدافعان سلامت بین مردم توزیع می شود.

سردار بابایی در ادامه با اعلام اینکه در ضدعفونی و گندزدایی محلات و معابر، امکان پرتردد بیش از 3 میلیون 143 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده استفاده شد، اضافه کرد: ضدعفونی معابر شهری و روستایی بارها تداوم پیدا کرد و چه بسا بعضی معابر و کوچه ها هر شب توسط مدافعان سلامت گندزدایی می شد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا با بیان اینکه مردم و بسیجیان احساس مسئولیت کردند و در صحنه مبارزه با کرونا ماندند، خاطرنشان کرد: تلاش جمعی گروه های جهادی آثار و برکات خوبی داشت که از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 نقاهتگاه ویژه مراقبت ازبیماران کرونایی در مازندران برپا شد

17 نقاهتگاه ویژه مراقبت ازبیماران کرونایی در مازندران برپا شد