مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-02اقتصادي

360 هزار دستکش احتکار شده در خمین کشف شد


علی طهماسبی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقلام کشف شده با هماهنگی دادستان از سوی پلیس اماکن و بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

وی بیان کرد: کالاهای کشف شده از طریق چندین واحد صنفی با نرخ مصوب به مصرف کنندگان عرضه می شود.

رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین ادامه داد: سودجویان با وجود شیوع کرونا در کشور و کمبود اقلام بهداشتی اقدام به احتکار و گرانفروشی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده کرده اند تا با سواستفاده از نیاز مردم سود بیشتری کسب کنند و این مسئله قابل بخشش نیست.

طهماسبی اظهارداشت: با شروع طرح نظارتی بازار ویژه بیماری کرونا، تعزیرات حکومتی از سوم اسفند سال گذشته گشت های مشترک با ادارات مرتبط داشته است.

وی گفت: 12 پرونده با عنوان گرانفروشی اقلام بهداشتی نظیر الکل، ژل و ماسک ، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت پارسال تحویل این اداره شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین افزود: به اتهامات متهمان این پرونده ها رسیدگی و برابر احکام صادره، در مجموع به مبلغ 650 میلیون ریال ودرج در پرونده محکوم شدند.

طهماسبی یادآور شد: شهروندان خمین در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار می توانند گزارش تخلف را به شماره تلفن 113 اداره کل اطلاعات و 135 سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 هزار دستکش احتکار شده در خمین کشف شد

360 هزار دستکش احتکار شده در خمین کشف شد