مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:402020-04-02اقتصادي

اختصاص596 میلیارد به 38 بیمارستان استان تهران برای درمان کرونا


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تاکنون حدود 596 میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرارگرفته است.

- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: تاکنون حدود 596 میلیارد تومان اعتبار برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرارگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت الله ترکی از تجهیز 38 بیمارستان استان تهران به امکانات مورد نیاز برای پیشگیری و درمان بیماری کرونا خبر داد و افزود: تا کنون 195میلیارد و 730 میلیون تومان از محل ارزش افزوده برای تجهیز این بیمارستان ها تامین اعتبار و هزینه شده است.

معاون پشتیبانی و بودجه ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در استان تهران افزود: تامین اعتبار و اختصاص این مبالغ برای خرید تجهیزات مورد نیاز بر اساس تفاهم نامه های منعقد شده با دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.

وی افزود: براساس توافقات صورت گرفته با بانک مرکزی از محل منابع ارزی دولتی نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های استان بهره گرفته شده است.

بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، اظهارات ترکی در حالی است که در تاریخ 21 اسفندماه سال 1398 به دنبال درخواست ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص596 میلیارد به 38 بیمارستان استان تهران برای درمان کرونا

اختصاص596 میلیارد به 38 بیمارستان استان تهران برای درمان کرونا