مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-02اقتصادي

جنگ نفتی عربستان و روسیه کار ترامپ را تمام می کند


انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا در شرایطی برگزار خواهد شد که رشد اقتصاد آمریکا کند است، تولید نفت شیل تا حدود زیادی متوقف شده، نرخ بیکاری بالای 10 درصد است و بازارهای سهام نیز از اوج رویایی خود در فوریه فاصله گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، یورونیوز در گزارشی نوشت:دولت آمریکا در تلاش است روسیه و عربستان سعودی را برای پایان دادن به جنگ قیمت در بازار نفت متقاعد کند؛ جنگی که همزمان با شیوع ویروس کرونا بهای جهانی نفت را به سطح 20 دلار رسانده و دستاوردهای اقتصادی دونالد ترامپ از جهش تولید نفت و شاخص های بورس گرفته تا رشد اقتصادی و اشتغال را 7 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده کمرنگ کرده است.

روسیه و عربستان پس از شکست مذاکرات آنها برای کاهش سطح تولید، اعلام کرده اند که با هدف حفظ سهم بازار خود، تولید و عرضه نفت را تا حد ممکن افزایش خواهند داد.

مطابق گزارش بلومبرگ، عربستان تولید نفت خود را در هفته پایانی مارس به روزانه 9 میلیون بشکه رسانده که حدود 2 میلیون بشکه بیش از تولید این کشور در ابتدای ماه گذشته میلادی است.

بخشی از نفت حاصل از این رشد تولید در حال ذخیره سازی در مصر است.

همچنین وال استریت ژورنال از جستجوی عربستان برای یافتن مخازن جدید برای نفت خود خبر داده و مدعی شده که در حال حاضر بخشی از نفت تولیدی عرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نفتی عربستان و روسیه کار ترامپ را تمام می کند

جنگ نفتی عربستان و روسیه کار ترامپ را تمام می کند