مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-02ورزشي

رییس کل دادگستری یزد شورش زندانیان را تکذیب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری استان یزد، غلامعلی دهشیری که برای دیدار با مددجویان زندانی به زندان مرکزی رفته بود، افزود: حفظ سلامتی مددجویان از روز اول مورد تأکید قرار گرفت و در این راستا تمهیدات مختلفی در نظر گرفته و توسط مجموعه زندان اجرا شد.

وی، زندان یزد را از بهترین زندان های کشور از حیث امکانات آموزشی، فرهنگی، ورزشی و حرفه آموزی و سایر خدمات مددکاری دانست و ادامه داد: تلاش تمام مجموعه قضایی و مدیران زندان ها و مددکاران بر تأثیرگذاری مثبت و اصلاح مددجویان و بازاجتماعی کردن زندانیان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگزار نمی شود.

رییس کل دادگستری یزد در ادامه با اشاره به ارتباط بسیار خوب مددجویان و مددکاران در زندان های استان تصریح کرد: این ارتباط خوب و مدیریت قابل مجموعه زندان ها و همچنین تعامل بسیار خوب دستگاه قضایی در رفع مشکلات قضایی مددجویان احتمال هرگونه شورش و سرکشی را به حداقل رساند.

دهشیری به شایعه اغتشاش و شورش در زندان یزد در روز سیزده نوروز امسال اشاره کرد و بیان داشت: این مطلب که بیشتر از طریق مبادی رسانه ای مزدور خارج از کشور و شبکه های معاند مورد پوشش قرار گرفت به همان دروغ سیزده بیشتر شبیه بود تا واقعیت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد شورش زندانیان را تکذیب کرد

رییس کل دادگستری یزد شورش زندانیان را تکذیب کرد