مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:302020-04-02سياسي

کرونا سفرهای دریایی را متوقف کرد


معاون مدیرکل دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از توقف سفرهای دریایی در ایام نوروز و ادامه داشتن آن تا 20 فروردین ماه خبر داد و گفت: همه سفرهای دریایی داخلی تنها برای بومی های منطقه مجاز است و تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا اعلام کند این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.

- معاون مدیرکل دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از توقف سفرهای دریایی در ایام نوروز و ادامه داشتن آن تا 20 فروردین ماه خبر داد و گفت: همه سفرهای دریایی داخلی تنها برای بومی های منطقه مجاز است و تا زمانی که ستاد مقابله با کرونا اعلام کند این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.

حسین عباس نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در طول تعطیلات نوروزی سفرهای دریایی به دستور ستاد مقابله با کرونا تنها مختص بومی های منطقه بود و همه الزامات و پروتکل های بهداشتی از جمله غربالگری آن ها ضد عفونی شناور و سطوح تماس و دادن ماست و دیگر لوازم بهداشتی انجام شد.

وی افزود: بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال ممنوعیت سفرهای دریایی تا 20 فروردین ماه تمدید شده و به نظر می رسد همچنان ادامه داشته باشد.

معاون مدیرکل دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تنها حدود پنج درصد از سفرهای دریایی مختص بومی های هر منطقه است ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی سفرهای دریایی را در هر بندری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سفرهای دریایی را متوقف کرد

کرونا سفرهای دریایی را متوقف کرد