مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 11:052020-04-02سياسي

یادداشت/نمایندگان مجلس کجا هستند


مجلس باید باشد و نقش اساسی خود را ایفا کند.

شرایط کشور به گونه ای است که در حال حاضر بیشترین نیاز را به تصمیم گیری و اعمال نظرهای مجلس دارد، تریبون مجلس شورای اسلامی که مصداق صدای ملت در بیان مشکلات و نیازهاست این روزها باید روشن بوده و صدایش به گوش همه برسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صارمی در یادداشتی برای خبرگزاری فارس نوشت؛ طبق اصل شصت و سوم قانون اساسی، کشور نباید در هیچ زمانی بدون مجلس باشد.

در روزهایی که مردم درگیر بحران کرونا هستند و سلامت آنها تهدید می شود و اقتصاد کشور و صنعت و بسیاری از مشاغل خرد و بازار از این موضوع آسیب های جدی دیده اند، نمایندگان مجلس بیشتر از مردم، کار خود را تعطیل کرده و به خانه های خود پناه برده اند.

با این تعطیلی، نمایندگان مجلس هیچ سهمی در اداره کشور در شرایط بحرانی ندارند و دولت در این عرصه یکه تازی کرده و هرگونه که خود صلاح می داند رفتار می کند و این مسئله اصلا با مصالح کشور سازگاری ندارد.

مجلس باید باشد و نقش اساسی خود را ایفا کند.

شرایط کشور به گونه ای است که در حال حاضر بیشترین نیاز را به تصمیم گیری و اعمال نظرهای مجلس دارد، تریبون مجلس شورای اسلامی که مصداق صدای ملت در بیان مشکلات و نیازهاست این روزها باید روشن بوده و صدایش به گوش همه برسد، اما با تعطیلی مجلس توسط نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/نمایندگان مجلس کجا هستند

یادداشت/نمایندگان مجلس کجا هستند