مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:552020-04-02اقتصادي

توزیع رایگان 164 هزار ماسک N95 در مراکز بهداشت و درمان استان فارس


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 164 هزار ماسک N95 و سه لایه به صورت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی استان فارس توزیع شده است.

-  حمیدرضا ایزدی با اشاره به لزوم همکاری همه جانبه در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مسئولیت پذیری اجتماعی ما را ملزم می کند در شراطی کنونی به تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه ها و بیمارستان های استان فارس اقدام کنیم.

وی افزود: در این راستا تاکنون 164 هزار ماسک N95  و سه لایه به  صورت رایگان در مراکز بهداشت و درمان سطح استان توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه طبق پیگیری های صورت گرفته از وزارت صمت، ماسک ها صرفا به منظور حفاظت از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته، اضافه کرد: این تعداد ماسک  از طریق شرکت های منتخب پخش در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

ایزدی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، مسؤولیت تولید محصولات و ملزومات بهداشتی مرتبط با این بیماری با وزارت صمت بوده است که براین اساس سازمان صمت استان فارس در حال تلاش مستمر در راستای افزایش میزان تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و مردم در بخشهای مختلف تولید الکل طبی، محلول و ژل ضد عفونی کننده دست، ماسک بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رایگان 164 هزار ماسک N95 در مراکز بهداشت و درمان استان فارس

توزیع رایگان 164 هزار ماسک N95 در مراکز بهداشت و درمان استان فارس