مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:252020-04-02اقتصادي

تغییر جدول رادیو نمایش همزمان با طرح فاصله گذاری اجتماعی


جدول پخش رادیو نمایش همزمان با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین دچار تغییراتی شد تا برنامه ها و نمایش ها متناسب با نیاز رسانه ای مخاطب در این شرایط ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو نمایش با اشاره به ویروس کرونا گفت: با توجه به اینکه فضای کلی جامعه سبک دیگری از زندگی را تجربه می کند وظیفه رسانه هم این است که تولید و نحوه ارائه متفاوتی از محصولات رسانه ای را تجربه کند، بر همین مبنا جدول پخش هفته سوم فرودین رادیو نمایش با تغییراتی روبرو شد که محور آن کاهش برنامه های تخصصی و افزایش برنامه های سرگرم کننده است.

افتخاری افزود: مجموعه نمایشی خاطرات یک رزیدنت که داستان فداکاری های یک پرستار است به جدول پخش اضافه شده است، مجموعه نمایشی ملیکا نیز به مناسبت ایام شعبانیه در پنج قسمت به بازگویی قصه مادر بزرگوار حضرت ولیعصر(عج) می پردازد.

نمایش مرد نخستین که داستان زندگی پروفسور حسابی است به جدول پخش اضافه می شود، همچنین پخش مجموعه پیام آوران وحی با محوریت بازگویی قصه پیامبران از 16 فروردین آغاز می شود.

نمایش آه بخاطر بلقیس نیز که در ایام نوروز با اقبال مخاطبان روبرو شد در ساعت دیگری از جدول پخش قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر جدول رادیو نمایش همزمان با طرح فاصله گذاری اجتماعی

تغییر جدول رادیو نمایش همزمان با طرح فاصله گذاری اجتماعی