مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:252020-04-02سياسي

ایران تمامی فعالیت های آمریکا در منطقه را کامل و لحظه به لحظه زیر نظر دارد


رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: اتفاقاتی که ظرف هفته های اخیر علیه پایگاه های آمریکایی در عراق افتاده عکس العمل طبیعی مردم عراق و نیروهای مقاومت در برابر اقدام شیطانی آنها در ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای مقاومتی عراق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سردار محمد باقری امروز (پنجشنبه 14 فروردین) در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) نیروهای مسلح، درباره تحرکات اخیر نیروهای آمریکایی در منطقه اظهار کرد: در روزهای اخیر فعالیت های نظامی آمریکا در فضای عراق و خلیج فارس قدری توسعه نشان می دهد.

در فضای روانی و رسانه ای هم به شکل انبوهی در حال خبرپراکنی هستند نسبت به این که علیه مجموعه های مقاومت در عراق و حشدالشعبی نیاتی را دارند.

ما این فعالیت ها را کاملا زیر نظر داریم و در مجموعه های جمع آوری اطلاعاتی ما تمامی این فعالیت ها ثبت می شود و به لحظه ما آن را دنبال می کنیم و مجموعه های دفاعی کشور ما همگی با هوشیاری از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور در حال دفاع هستند.

وی افزود: اتفاقاتی که ظرف هفته های اخیر علیه پایگاه های آمریکایی در عراق افتاده عکس العمل طبیعی مردم عراق و نیروهای مقاومت در برابر اقدام شیطانی آنها در ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای مقاومتی عراق است و هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران تمامی فعالیت های آمریکا در منطقه را کامل و لحظه به لحظه زیر نظر دارد

ایران تمامی فعالیت های آمریکا در منطقه را کامل و لحظه به لحظه زیر نظر دارد