مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 10:202020-04-02سياسي

رایزنی نماینده سازمان ملل برای ایجاد آتش بس در یمن


فرستاده سازمان ملل در یمن از رایزنی با طرف های مختلف برای دستیابی به آتش بس در این کشور به منظور بسیج تلاش ها برای مقابله با همه گیری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن از رایزنی با طرف های مختلف برای دستیابی به آتش بس در یمن خبر داد.

گریفیتس گفت: رایزنی های جاری درباره اقدامات انسانی و اقتصادی برای کاستن از درد و رنج ملت یمن و از سرگیری فرآیند سیاسی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره این مسئول سازمان ملل تاکید کرد: گفت وگوها با هدف تقویت تلاش ها بین طرف های مختلف برای مقابله با خطر ویروس کرونا انجام می شود .

دبیر کل سازمان ملل دو هفته پیش به دنبال شیوع همه گیری جهانی کرونا توقف درگیری ها در سراسر جهان را خواستار شد.

به دنبال آن دولت مستعفی یمن، دولت نجات ملی یمن در صنعا و ائتلاف سعودی هر کدام آمادگی خود را برای ایجاد آتش بس در یمن اعلام کردند؛ دولت نجات ملی یمن همچنین بر ضرورت توقف تجاوز و تحریم ائتلاف سعودی علیه یمن به عنوان مقدمه ایجاد آتش بس تاکید کرده است.

تجاوز ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان سعودی اکنون وارد ششمین سال شده است و در این مدت هزاران یمنی در نتیجه حملات این ائتلاف کشته و زخمی شده و شمار زیادی از مردم این کشور نیز آواره گشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نماینده سازمان ملل برای ایجاد آتش بس در یمن

رایزنی نماینده سازمان ملل برای ایجاد آتش بس در یمن