مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-02پزشكي

13 هزار خدمت روانشناسی مرتبط با کرونا در خراسان رضوی ارائه شد


دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنجشنبه به نقل از قائم مقام معاون بهداشتی این دانشگاه گزارش داد: عوارض روانشناختی از پیامدهای شیوع ویروس کرونا به شمار می روند و در چنین شرایطی، افرادی که از قبل دچار انواع اختلالات اضطرابی بوده و یا تحت درمان هستند ممکن است بیشتر دچار مشکل شوند.

دکتر سید کاظم فرهمند گفت: در شرایط کنونی احتمال بروز طیفی از علائم اضطرابی مانند اختلالات وسواسی با مضمون بیماری نوپدید، اضطراب فراگیر، اضطراب خود بیمارانگاری و همچنین اضطراب های پس از حادثه به دنبال شنیدن اخبار بد وجود دارد.

وی ادامه داد: برای پاسخگویی به نیازهای مردم بدین منظور دانشگاه علوم پزشکی مشهد همزمان با سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور 12 کارشناس روانشناسی را در قالب سامانه 4030 به کارگیری کرده است.

قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سامانه 4030 از دو طریق به نیازهای مخاطبان پاسخ می دهد در یک شیوه، تماس گیرنده بعد از برقراری تماس با سامانه 4030 با استفاده از کلید سه به لیستی از پیام های صوتی دست می یابد و در شیوه دیگر تماس گیرنده می تواند با استفاده از کلید هشت به کارشناسان روانشناس جهت ارائه راهنمایی و مشاوره متصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار خدمت روانشناسی مرتبط با کرونا در خراسان رضوی ارائه شد

13 هزار خدمت روانشناسی مرتبط با کرونا در خراسان رضوی ارائه شد