مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-02بين الملل

آژانس اتمی به 40 کشور دستگاه تشخیص کرونا ارسال می کند


آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت دور اول ارسال دستگاه های تشخیص ویروس کرونا که از فناوری صلح آمیز هسته ای بهره مند هستند به حدود 40 کشور جهان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آژانس بین المللی انرژی اتمی در حال ارسال دستگاه تشخیص کرونا به حدود 40 کشور مختلف است.

به نوشته روزنامه مورنینگ اکسپرس ، در این دستگاه ها از تکنیک های علوم هسته ای برای شناسایی ویروس کرونا استفاده است و فناوری هایی مجهز هستند که به طور معمول در کشورهای توسعه یافته برای تشخیص ابتلا استفاده می شوند.

این سازمان در بیانیه ای گفت: ده ها آزمایشگاه در آفریقا، آسیا، اروپا، آمریکای لاتین و حوزه کاراییب این دستگاه های تشخیصی را دریافت خواهند کرد تا بتوانند انجام تست کرونا در سطح ملی را تسریع کنند .

در این بیانیه آمده است: آن ها همچنین اقلام مربوط به امنیت زیستی نظیر تجهیزات محافظتی فردی و محفظه های آزمایشگاهی را برای تحلیل بی خطر نمونه های گرفته شده [از بیماران] تحویل خواهند گرفت .

رافائل گروسی دبیرکل سازمان بین المللی انرژی اتمی نیز در این باره گفت: کارکمان این سازمان سخت در تلاش هستند تا اطمینان یابند این تجهیزات حیاتی، در سریع ترین زمان ممکن به کشورهایی که بیشترین نیاز را به آن ها دارند تحویل داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس اتمی به 40 کشور دستگاه تشخیص کرونا ارسال می کند

آژانس اتمی به 40 کشور دستگاه تشخیص کرونا ارسال می کند