مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:352020-04-02اقتصادي

99 درصد صنوف استان مرکزی خودجوش در فاصله گذاری اجتماعی مشارکت کردند


سید علی آقازاده روز پنجشنبه در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی افزود: بر اساس راهبردهای پیش بینی شده قرار است برخی صنوف استان با رعایت پروتکل های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از هفته آینده فعالیت خود را از سر بگیرند که این صنوف شامل فروشگاه های قطعات لوازم یدکی، خشکشوی ها، تعمیرات لوازم خانگی، ظروف یک بار مصرف، ابزار و یراق، مصالح ساختمانی، چاپخانه ها، و آهن فروشان هستند.

وی اظهار داشت: نظارت بر پروتکل های بهداشتی از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای این اصناف انجام می شودو در صورت تخطی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

استاندار مرکزی گفت: همچنین برخی از واحدهای تولیدی استان نیز با رعایت ضوابط بهداشتی و رعایت نکات ایمنی و بهداشت فردی برای کارگران و مردم در هفته آینده شروع به کار خواهند کرد.

آقازاده افزود: کارگروه پدافند زیستی استان مقرر کرده که دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از این بازگشایی را اواخر هفته اتی ارایه کند و تحلیل علمیدر نقاط قوت و ضعف آن صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: بر اساس تصمیات کارگروه پدافند زیستی استان دستگاه های اجرایی باید از روز شنبه همانند گذشته با یک سوم نیرو ها تکالیف و فعالیت ها را دنبال کنند و با رعایت فاصله اجتماعی از ابتلا خود و ارباب رجوع به محل کار جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد صنوف استان مرکزی خودجوش در فاصله گذاری اجتماعی مشارکت کردند

99 درصد صنوف استان مرکزی خودجوش در فاصله گذاری اجتماعی مشارکت کردند