مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:152020-04-02اقتصادي

مدیرعامل سازمان میادین: شهروندان تهرانی، هفتگی خرید کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد اظهار داشت: در ایام تعطیلات، میادین میوه و تره بار باز بودند و با توجه به اینکه اکثریت جمعیت تهران به سفر نرفته و در شهر مانده بودند، عید امسال شلوغ ترین نوروز تهران، نه تنها در سال های اخیر که در دهه های اخیر بود.

وی با بیان اینکه میادین میوه و تهران بار در این مدت با استقبال کم نظیر مردم روبه رو بودند، افزود: شهروندان تهیه ارزاق و مایحتاج مورد نیازشان را به نحوی مدیریت کنند که کمترین میزان مراجعه به میادین میوه و تره بار را داشته باشند.

راد خاطر نشان کرد: به این منظور، پیشنهاد می شود یک نفر از اعضای خانواده با رعایت نکات بهداشتی با یک بار مراجعه به میادین در طول هفته، نیازهای کل هفته خانواده خود را از این مراکز خریداری کنند.

وی از شهروندان خواست تا برای کاهش تجمع در میادین میوه و تره بار، تا جای ممکن با مدیریت خرید، دفعات مراجعات خود به این مراکز را کم کنند و گفت: همچنین از شهروندان می خواهیم زمانی را برای مراجعه به این مراکز انتخاب کنند که معمولاً ساعات خلوتی نسبی این مراکز محسوب می شود تا جای ممکن از تراکم افراد در این مراکز جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان میادین: شهروندان تهرانی، هفتگی خرید کنند

مدیرعامل سازمان میادین: شهروندان تهرانی، هفتگی خرید کنند