مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 09:072020-04-02سياسي

کرونا سفرهای هوایی خراسان شمالی را کاهش داد


محمدابراهیم قدمگاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این هفته 140 مسافر در این مسیر جا به جا شدند، اظهار داشت: این در حالی است که شرکت های هواپیمایی آسمان، ماهان و ایران ایر در هر هفته 7 پرواز در مسیر تهران - بجنورد دارند اما به علت کاهش تعداد مسافر، عمده این پروازها لغو شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های ستاد ملی مبارزه با کرونا برای کاهش سفر و اطلاع رسانی رسانه ها در این خصوص، هم اکنون تعداد جا به جایی ها با ناوگان هوایی در این فرودگاه کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود که در هفته پیش رو نیز شرکت های مزبور بیشتر پروازهای خود را لغو کنند.

قدمگاهی گفت: گروه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مستقر در فرودگاه مرکز استان تمامی مسافران را تب سنجی کرده و به رایگان به آنها بسته لوازم پیشگیری از کرونا اهدا می کنند.

وی افزود: این فرودگاه در تاریخ هشتم اسفندماه پارسال به تجهیزات تب سنج ی تجهیز شد و به همین منظور از این دستگاه برای سنجش تب مسافران ورودی و خروجی استفاده می شود که علاوه بر مسافران، وضعیت کارکنان و نیروهای انتظامی مستقر در فرودگاه نیز بررسی و کنترل می شود.

وی گفت: علاوه بر تب سنجی به مسافران دستکش، پد الکلی، مایع ضد عفونی کننده و آب معدنی نیز به صورت رایگان داده می شود و هر روز تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سفرهای هوایی خراسان شمالی را کاهش داد

کرونا سفرهای هوایی خراسان شمالی را کاهش داد